Friday, January 29, 2010

"म, मिस्टी अनि क्षणहरु"


निरसताको जीवन मेरो साह्रै नै उजाड
उमंग देखे आशा है देखे तिमीमा हजार l
इच्छा है जाग्यो तिमीलाई आफ्नो बनाउने मलाई
सहर्ष मलाई अंगाल्येउ तिमीले आफ्नु है बनाई ll
तोतेमा बोलि बोल्नेलाई तिमीले गाउन है सिकायौ
अवाज तिम्रो सुर है मेरो संसारलाई चिनायौ l
सिक्किम देखि नेपाल सम्म स्वर हाम्रो गुन्जन्छ
सबैको मनमा नाम है तिम्रो अमर रहन्छ ll
औदामा जेष्ट मनले श्रेष्ट धेरै नै शान्त
मन है खोलि रसिक बोली नाम उनको निशान्त l
राजस्तान बस्ने हिसाब गर्ने ती हाम्रा मुरारी
यहाँ है आज आएका उनी भारत चाहारी ll
ध्वनिमा शिक्षित दिपेन्द्र दीक्षित घर उनको दार्जीलिंग
मुखले उनले जे नै बोले, मनले उनि किंग l
प्राविदिक हाम्रो ठुलोमा दाजु सोनादा तिनको गाउँ
मिलन बोली मुटु नै खोली दिल्लीराम तिनको नाउ ll
हिउ जस्ती गोरी सिक्किम कि छोरी साह्रो छ तिनको काम
रानीपूल बस्ने सधै हास्ने सिन्थिया तिनको नाम l
चान्दमारी बाट ओर्लन्छन उनी ज्याकेट-बूट लगाई
स्वप्न बुन्छन सबैको उनले ती हाम्रो छोपेल दाई ll
बिन्दास बोल्ने भन्ने है गरि चिन्दछन उनलाई
खरसाँग बस्ने मन्त्र है बाड्ने ती हाम्रा विश्व दाई l
सिर्जना हाम्री नुश्खा कि खानी साह्रै नै सयानी
सिलगडी बाट आएछिन उनी चार भाषाकि ज्ञानी ll
खरसांगे पाखा दुमारम डाडा के राम्रो देखेको
Goodmorning सिक्किम भन्दै है सधै प्रतिक्षा आएको l
हँसिलो मुहार रसिलो आँखा मिठो छ बोली
आफ्नो है माने रोहितलाई मैले हृदय खोली ll
अड्डा है स्यारने हलुका बोल्ने विजय हाम्रा
झ्याल बाट हेर्दा रान्का है देख्ने दृश्य कति राम्रा l
भन्दैनौ हामी कलम भन्दा ठुलो छ तरवार
सुखमा हास्ने दुख है बाड्ने हाम्रो यो सानो परिवार ll
जाँदै छु आज सबैलाई छोडी नौ डाडा काटी
छोडी है जाँदा दुक्छ है मुटु चर्किन्छ छाती l
बाचा है गर भुल्दैनौ मलाई ए मेरा साथी भाई
राख्नु है मनमा सधैको लागि यो शीतल चंचल समीरलाई lllllllll

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.