Monday, February 14, 2011

"गोर्खाभुमिले बलिदान खोज्दैछ"

गोर्खाभुमिले बलिदान खोज्दैछ, चढाई देउँ मेरो बली
म मरेर यो भूमि मुक्त हुन्छ भने भोली !
प्यारो छ मलाई मेरो भूमि, प्राण भन्दा बडी
रक्षा गर्नेछु सदा तिम्रो, छाती थापी अघि बडी !!
चेलीको उत्सर्ग भुलेको छुइन, भुल्ने छैन
अघि आउछु म नि, म कायर होइन !!!
जन्मभुमिले त्याग खोज्दैछ, त्यागिदेउ आमा मलाई
तिम्रो त्यागले हुन्छ भने, गोर्खाको भलाई !!!!
हेर “आमा”, तिम्रो मुक्तिको निम्ति सन्तानहरू लडिरहेछन्,
तिमीलाई स्वतन्त्र बनाउन, गणतन्त्रको बाटोमा हिडीरहेछन् !!!!!
लट्ठी-गोलीको बाटो छेक्दै, जय गोर्खाको नारा लाउदैछन्
तिम्रो निम्ति युद्ध-भूमिमा, शहिद भइ अमर बन्दैछन् !!!!!!
स्वतन्त्र बनाउनै छ यो भूमिलाई, आज या भोली,
आउ मिलु सबै, भेद-भाव छोडी हृदय खोलि !!!!!!!
गोर्खाभुमिले बलिदान खोज्दैछ, चढाई देउँ मेरो बली
म मरेर यो भूमि मुक्त हुन्छ भने भोली !!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.