Monday, February 8, 2010

"चुरोट समिति अध्यक्षको आवहन"


धेरै दिनको मेहनत पछि आज म बल्ल बजारमा आइपुगे l रनेको पशलमा बिस्कुट, साबुन, छौ-छौ, सितै म पनि शानसित चट्ट मिलेर बसेको छु l कहिले काही हामी सबैको एक-अर्कामा बातचित हुन्छ l बिस्कुटलाई आफूमा बडो घमण्ड छ,"सबैलाई म पोस्टिकता दिन्छु", उ सधै भन्ने गर्छ l साबुन पनि आफूलाई समाज सेवक ठान्छ l छौ-छौ को त् झन् कुरै छैन,बडो घमण्डले प्याकेटमा फुल्लिएर बसेको छ l म चाहिँ धेर बोल्दिन इनिहरु सित मेरो बात पनि मिल्दैन l बरु मेरो दाजु भाईहरु सित दुख-सुखको कुरा गरि बस्छु l हाम्रो सानो घर छ, १० जनाको सानो परिवार l सानो घर भएपनि हामी १० भाई मिलेर बसेका छौ l
रने दाइको पशल एकदमै शिसो छ, १० बर्षको मेहनतको कमाईले बनाएको पक्काको पशल l आज दिन राम्रो छ, रने दाईले हामीलाई आशाध्यै माया गर्नु हुन्छ, त्येसैले त् आज बरन्डामा बिस्कुन ओछाएर हामीलाई घाम तपाउदै हुनुहुन्छ l बिचरा छौ-छौलाई आज अलि बिसन्चो छ l मुसाले इनको आधा जिउनै खाईदिएछ l रने दाईले उनलाई छेउको ठुलो भाडामा हालिदिएका छन् l साँझको ६ पनि बजिसकेको छ, परि क्षितिज रातो देखिदै छ र हामी पनि आ-आफ्नो ठाउमा आइसकेका छौ l
रने दाई र भाउजु दिनको हिसाब गर्दै छन् l फुर्बा दाजुको २०० रुपिया बाकी छ अर्को महिना मागी हाल्नु पर्छ, भन्दै अब उनीहरु सुत्न लागेका छन् l भालेको डाकमै रने दाई उठेर पशाल्को ढोका पनि खोलेर पूजा-पाठ गर्दै छन् l त्यतिकैमा कसैले रने दाजु एक प्याकेट चुरोट दिनुहोसन भनेको सुने l रने दाईले २० रुपिया लिएर उनको लागि प्याकेट र मेरो सानो घर परिवार सितै दिहाले l मलाई किन्ने साहब त् १९ बर्षे कलिलो ठिटो रहेछ l हाम्रो जेठा दाजुलाई चट्ट ओठमा च्यापेर शानसित पिउदैछन् l मै हूँ भन्ने चालको हिडाई छ इनको l कसैले इनलाई अलिकता छोयो मात्र भने पनि एकै बक्सिंगमा ढाल्दिन्छ जस्तो l हामी रहेको ९ भाइलाई प्याकेट सितै जिनिस प्यान्त्को पछाडिको खल्तीमा हालेका छन् l खल्तिले जमीन छुन आँटेको झैँ छ, हामीलाई कस्तो डर्र लागि सक्यो इनलाई के न के l आफनु साथीहरुलाई इनले अब भेटेका छन्, अन्त whats up bro !!! भन्दै सम्बोधन गर्दै छन् l झन्डै छ जना जस्तो साथिहरुलाई लिएर इनी अब जंगल पसेका छन्l हाम्रो एक भाइलाई निकालेर post mortem गर्दै छन् l हरियो-हरियो, सुकेको-सुकेको पात माडेर हाम्रो भाई भित्र भर्दै छन् l ब्रो! एक एक प्फ्फ़ मात्र है! भन्दै पालै-पिलो तान्दैछन् l छेउमा ताप्नको लागि आगो पनि फुकेका छन् ई ठिटाहरुले l आँखा रातो बनाएर झ्याप भएर आगो पनि ननिभाई आफ्नो बाटो लाग्दै छन् l म खल्ती बाटै कराए-"लु है ! अब डरेलो लाग्ने भो ! कसैले अग्नि समन केन्द्रलाई फोन गरिदिनुहोस", तर मेरो कसले सुन्ने l
बाटोमा एक कुल्ली काम गर्ने भरियालाई पनि मातेको झोकमा , हाम्रो एक भाई सोपिदिएकाछन l त्यसपछि के भो ति भाईको मुखबाटै सुन्नुहोस l दिन भरिको कामले थकित कालु दाई बल्ल घर आइपुगेका छन् l टिनले बारेको सानो घर, धुप्पिको घोंचा र बाकलले बनाएको लामो पलंग, एउटा दर्रो डोरीको नाम्लो, एउटा फाटनै आँटेको बोरा, लाबरले बाधेको एउटा पुरानो रेडियो, भित्तामा एउटा ठुलो सिक्को ५ घडी र २४ कांटे डम्फु, पलंगमा पड्दै गरेको इनको नानीहरु बिरे र कुमारी अनि छेउमा भान्सा गर्दै गरेकी इनकी स्वास्नी कान्छी, यी सबै नै हुन् कालो दाइको सम्पति l ए हे ! मेस र चौकी त् भन्नै बिर्सिएछु l पलंग नजिक कडा काठले राम्ररी मिलाएर बनाएको एउटा मेस र चौकी पनि छ l आफूलाई "कालो अक्षर भैसी बराबर" भएपनि बिरे र कुमारीलाई धेरै पडाएर ठुलो मान्छे बनाउने सपना छ रने दाईको, त्यसैले त् दिन रात पसिना बगाएर दैनिक १०-१० रुपिया जम्मा गरेर छोरा-छोरीलाई पडन-लेख्नको लागि कडा काठको मेस र चौकी बनाईदिएका छन् l भान्सा त्यार भो, चारै जना एउतै थालबाट मिठो मानि मकैको ढेड़ो र सिद्रा- सुकुटीको झोल गुलुत-गुलुत निल्दै छन् l कालो दाइको देब्रे पट्टिको कानमा चेपिएर म सबै हेर्दै छु, सुन्दैछु l कान्छीको हाथमा दिनभरिको कमाई १ सय ५० रुपिया थमाएर कालु दाईले बल्ल मलाई सल्काउनु भो l
रने दाजुको पशलमा अब फेरी म नया घरमा चट्ट मिलेर बसेको छु l अस्तिको भन्दा रने दाइको पशलमा समान अलि कम्ति भएको जस्तो लग्यो, धेरैले बाँकि तिरेनरहेछ, त्येसैले l हाम्रो ग्राहकहरु यस्तै हुन्छन l महाजनको पशलमा चै ऋण गरेर भएपनि हजार-हजार समेत तिर्छन, बिचरा! रने दाई ! जे होस् हामीलाई चै सबैले खुब रुचाउछन्, पशलमा अरु समान नभए पनि हामी चै अटी-नअटी भएर बसेका हुन्छौ l उ, हेर्नुहोस त्, अचेलका ठिटीहरु, एक प्याकेट त् किनेर लगीहाले l रने दाईपनि ठिटीहरु भनेपछि त् चम्की पो हाल्छन त्-"बहिनीहरुले चुरोट किन तानेको?" ठटेउली स्वरमा सोधी हाले l बहिनीहरुले पनि "figure maintain" गर्न भनेर लाज नमानी उत्तर दिहाले l
अब त्यो अघिको गाँजे ठिटो अलि बिरामी भएछ, डाक्टर कहाँ जचाउनु आएकाछन् इनी l डाक्टरले उसको ओठ हेर्न साथ्,"do you smoke?" भनेर प्रश्न गरिहाले l बिचरा ठिटाले पनि "yes,but occasionally" भनेर झूट बोलिहाल्यो l "You know smoking is injurious to health,you shouldn't smoke,so quit smoking ok ! भन्दै कागजमा केहि दबाईको मान लेखेर त्यो ठिटोलाई दिए l "Thankyou doctor"- भनेर त्यो ठिटो निस्केको मात्र थियो, डाक्टर साहबले हाम्रो एक भाइलाई सल्काई हाले l अघि smoking is injurious to health भन्ने डाक्टर अहिले आफै !!!!! सायद डाक्टर को फोक्सो अलि दह्रो हुन्छ होला हगी!!!! हत्त पत्त केहि नहुने!!!!
स्वास्थिय विभागले कानुन लागुगरेको छ, सार्वजनिक स्थलमा धुम्रपान गर्नु अपराध हो!!! ठूल-ठूलो नक्साहरुपनि धेरै ठाउमा टालीदिएकाछन् l मलाई त् बडो डर्र लाग्छ बा!!! तर असलमा जो डराउनु पर्ने उ चाहिँ बंग-बंग धुवा उडाउदै कानूनको उलंगघन गर्दै छन् l कानूनका रक्षकहरु हो !! आँखा खोला अब त् जाग!!!!
हो म हानिकारक छु l तर मेरो घरको बाहिरी भित्तामा ठूल-ठूलो अक्षरमा रातो मसिले "Smoking kills, smoking is injurious to health" को चेताउनी हुन्छ त् !!!!!!! कि पाठसालामा गुरुबाले ई अक्षरहरु सीकाउन बिर्सनु भो!!??!!!! फेरी कसै-कसैले "हामी त् पडन लेख्न जान्दैनौ" भन्लान, साथीहो अरुले बरु अनपड-असिकक्षितलाई छुटाउलान् तर हामी चै त्यस्ता होइनौ ,,,हामी सबैलाई माया गर्छौ ll तपाइको लागि पनि ठूलो घाऊ भएको फोक्सोको नक्सा त् छदैछ त् !!!! अब कालु दाई बिरे र कुमारीलाई ठूलो मान्छे बनेको देख्नुछ भने आजै मलाई त्याग्नुहोस l ठिटा-ठिटीहरु तिमीहरु त् समाज र देशको भविष्य हौ ,,समाज-देशलाई तिम्रो खाचो छ l डाक्टर साहब अरुलाई सल्लाह दिनु मात्र होइन, for you also smoking is injurious to health .त्यसैले सम्पूर्ण हाम्रा चुरोट समितिको अध्यक्षको हैसियतले म भन्दछु ,,म आवहन गर्दछु ,--"SMOKING IS INJURIOUS TO HEALTH,SO QUIT SMOKING.......

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.